pondělí 22. dubna 2013

Škoda Rapid - prodejnost v březnu překonala očekávání!

Prodeje nové Škody Rapid v březnu rapidně vzrostly, kdo čekal něco jiného bude zklamán. V březnu se prodalo 109 ks nové Škody Rapid (Fabia 103 ks), z toho bylo 17% motorů TDi, zvýšený zájem připisuji akčním modelům Fresh. Pro srovnání - v únoru bylo prodáno pouhých 84 ks (Fabia 82 ks). Rapid si tak postupně buduje postavení na českém trhu a zaujímá své místo mezi větší Octavií a menší Fabií, myslím, že čím dál častěji bude případný zájemce o Fabii zvažovat, zda přece jen prostornost a větší kufr Rapidu není přidaná hodnota, která za těch pár tisícovek navíc stojí.

3 komentáře:

  1. My jsme si také koupili Škodu rapid, akorát už před rokem a já jsem s ním spokojená, takže doufám, že se manžel nerozhodne ho vyměnit za jiné auto. Obzvlášť teď, když jsem mu k Vánocům koupila k autu vystřelovací klíč , tak by mě mrzelo, když by ho s ním prodal.

    OdpovědětVymazat
  2. Já nad Rapidem jednu chvíli hodně uvažoval. Nakonec jsem ale místo něj zvolil Octavii. Zatím jsem s ní teda hodně spokojený. Obecně si myslím, že v našich končinách pro běžného člověka dávají Škodovky prostě největší smysl. Když se třeba s autem něco stane, tak originální díly Škoda se dají u nás sehnat prakticky všude.

    OdpovědětVymazat
  3. Právě Rapida bych si už dlouho chtěl koupit. V současnosti mám Fabii, ale ta mi bohužel moc nevyhovuje. Je to super auto, ale pro mé potřeby je v něm prostě málo místa. Nechce se mi ale přecházet na jinou značku a myslím si, že Rapid by pro mě byl ideální. Prvně se ale musím nějak zbavit té Fabie. Přemýšlel jsem, že bych ji zkusil prodat přes Auta kupujeme. Podle toho, co jsem slyšel, tak za ojetiny nabízí velmi slušné částky.

    OdpovědětVymazat